無聊聊.三十

. 上討論區見新聞話大陸必勝客都冇沙律吧,原因係驚當地人拎沙律拎得太多,以為係內地人鬼鬼祟祟拎完又拎啦,點知睇完呢個網站,笑到我肚痛,光明正大用沙律起樓,圖解都算仲有PAPER教埋原理,睇十次笑十次,連我呢個完全唔食沙律既人都想走去「實踐」下,最衰香港冇左十幾年啦!(其實香港冇o左係咪同一原因?)

. 剛剛睇完《超級巨聲》第三集,又係一星期一次既判官時間。有少少井中望月,但已成習慣就繼續寫落去……

. 因為其實是一野過錄了幾集,所以有些製作問題根本無解決到(特別是主持湊仔問題愈來愈勁),就不提了。依然一面倒地是國語歌,啟示是,唱歌好聽的人,根本就不愛聽廣東歌。是我們聽歌的要檢討一下、還是香港音樂人應該檢討一下呢?

. 跟順序吧。《記得》同《香水有毒》都唱得好好(《記得》係咪降左key?),不過恕我直言佢地小妹妹點會知自己唱乜,如果唔聽感情聽技巧又未係超勁,如果她們都不合格這個節目就完了(《香水有毒》又真係唔合格仲差d out埋…);《無名指的光環》我一定不會pass,有心要複製某些聲音及唱法的話可以唱到這水平不意外;《他不愛我》唔掂,首歌對佢黎講太深,既是歌迷何不揀側田的歌唱?;《如果我是個男孩》好高音呀,我中意她的聲音與及她整個人,演出時又有陣台灣校園味,睇多集先知我有幾中意佢;《認錯》太作狀了,連帶求分唱了幾句的《Loving You》都唔得,我可能仲唱得好D;《眼色》聽兩句已經知道條友開邊瓣,13分俾多左;

(……轉頁繼續一大堆唔睇埋唔舒服……)

繼續閱讀